HALAL PENGIKTIRAFAN YANG DITUNGGU – TUNGGU

1 DISEMBER 2017

Seperti yang diketahui umum, ‘HALAL’ berasal daripada perkataan bahasa Arab, yang bermaksud “permissible” di dalam bahasa Inggeris. Ianya bukan sahaja kerana bahan-bahannya yang suci, tetapi ianya melibatkan pemprosesan tempat atau mesin-mesin yang digunakan. Produk yang dilabel semula tanpa menjalani apa-apa proses di Malaysia juga tidak layak untuk diberikan pengiktirafan Halal.

Mengapa Halal Jakim?

JAKIM diklasifikasikan sebagai badan induk dunia yang menjadi indikator kepada organisasi Halal seluruh dunia dalam menganalisa dan membuat keputusan yang memerlukan beratus-ratus sekreteriat berdiskusi untuk membuat sebarang pengesahan.

FYNN JAMAL & PENGASAS CHARMS DI TV AL HIJRAH

Hai CHARMS Lover….
.
Minggu ni Mommy Syira pulak on air di dalam rancangan Assalamualaikum TV Al Hijrah. Biasa kita lihat Master Leader kan yang on air.
.
Tapi kali ni, Mommy Syira ada jemputan khas tau. Pengguna produk CHARMS yang Mommy selalu intai-intai IG dia. Hari Sabtu ni jom sama-sama kita dengar perkongsian dari Fynn Jamal ye. Sabtu 23 Disember 2017.

PENGIKTIRAFAN HALAL JAKIM

ALHAMDULILLAH SUJUD SYUKUR!

Sabda Nabi S.A.W, “Tinggalkanlah apa yang meragukanmu, menuju apa yang tidak meragukanmu.
.
CHARMS Halal dan Suci
.
CHARMS Raise Your Life
November 2017
.
Tahniah!

Selepas bertahun proses semakan setiap perincian bahan di dalam produk-produk CHARMS, akhirnya inilah REWARD paling bermakna buat kami di CHARMS khas untuk semua pengguna dan bakal pengguna kesayangan❤
.
Pencapaian paling kami nantikan! Kami ingin terus memberikan manfaat kepada semua dengan produk-produk patuh Syariah dari CHARMS!
.
CHARMS Raise Your Life!
CHARMS Love U alls!

MAJLIS PELANCARAN TREAPLUS+

Alhamdulillah, seperti semua sedia maklum, CHARMS baru sahaja melancarkan produk terbarunya TREAPLUS – SKIN CLARIFYING SUPPLEMENT di Ruang Event, Shah Alam pada hari Khamis yang lepas bersamaan 30 Nov 2017.

Produk terbaru daripada CHARMS ini dirumus khas untuk membantu memelihara kecantikkan kulit anda dari dalam. Nantikan maklumat lebih lanjut tentang TREAPLUS ini!

FOUNDER CHARMS & STARGLOW PUAN SYIRA!

FOUNDER CHARMS & STARGLOW PN SYIRA!
HAMPIR 4 TAHUN SETIA DGN PRODUKNYA!

Beliau sendiri org pertama yg menadah muka uji semua produk2nya sblm kongsi dgn kwn2 yg lain.. Beliau juga menggunakan semua produk2 Charms bermula dr tahun 2012 sampaila skrg..dlm bilik air penuh brg Charms & Starglow..atas almari make up pun penuh brg2 Charms..balik kg ke..gi cuti2 Malaysia ke mmg xpernah tinggal..

Ape yg BEST sgt pakai produk Charmsglow ni?? sdgkan byk lagi produk kat luar tu yg branded n glamer2..nak jgk pakai yg buatan Malaysia ni..nak jgk pakai Charmsglow ni..

Seyes yank mmg lain dr yg lain..tak blh nak ckp sj..mmg kena cuba & rasa sendiri penangannya yank oi..Pn Syira dulu muke berminyak2..jerawat suke tumbuh..muke berkilat2..diri sendiri pun rimas nengoknye..Alhamdulillah..4 tahun..bkn 4 hari ye..bkn 4 bln..4 tahun tak mo tukar lain..mmg lain mcm penangan dia..

Jom cuci mata tgk2 testimoni2 mereka yg dah berjaya transform jadi JELITA hasil drpd cara pemakaian yg betul & konsisten. tgk testimoni2..ibu2 pun kalah anak dara..anak dara plk mcm sek men 😂😂😂..nak ke nak?

Cepat WHATSAPP “NAK CHARMS” KE
+6013 313 5096/+6012 340 7882

Atau hubungi stokis/pengedar di
www.charms.my