FOUNDER CHARMS & STARGLOW PUAN SYIRA!

FOUNDER CHARMS & STARGLOW PN SYIRA!
HAMPIR 4 TAHUN SETIA DGN PRODUKNYA!

Beliau sendiri org pertama yg menadah muka uji semua produk2nya sblm kongsi dgn kwn2 yg lain.. Beliau juga menggunakan semua produk2 Charms bermula dr tahun 2012 sampaila skrg..dlm bilik air penuh brg Charms & Starglow..atas almari make up pun penuh brg2 Charms..balik kg ke..gi cuti2 Malaysia ke mmg xpernah tinggal..

Ape yg BEST sgt pakai produk Charmsglow ni?? sdgkan byk lagi produk kat luar tu yg branded n glamer2..nak jgk pakai yg buatan Malaysia ni..nak jgk pakai Charmsglow ni..

Seyes yank mmg lain dr yg lain..tak blh nak ckp sj..mmg kena cuba & rasa sendiri penangannya yank oi..Pn Syira dulu muke berminyak2..jerawat suke tumbuh..muke berkilat2..diri sendiri pun rimas nengoknye..Alhamdulillah..4 tahun..bkn 4 hari ye..bkn 4 bln..4 tahun tak mo tukar lain..mmg lain mcm penangan dia..

Jom cuci mata tgk2 testimoni2 mereka yg dah berjaya transform jadi JELITA hasil drpd cara pemakaian yg betul & konsisten. tgk testimoni2..ibu2 pun kalah anak dara..anak dara plk mcm sek men 😂😂😂..nak ke nak?

Cepat WHATSAPP “NAK CHARMS” KE
+6013 313 5096/+6012 340 7882

Atau hubungi stokis/pengedar di
www.charms.my

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *