Limited 3,000 pcs sahaja!
PERINGATAN MESRA!
Anda dilarang mendapatkan produk ini jika anda mengharapkan kesannya sepantas 1-3 hari macam produk merkuri. Produk Charms bukan sahaja menggunakan bahan berimpak tinggi, tetapi turut diuji oleh pakar kulit dengan label DERMATOLOGIST TESTED & dikaji penyelidik bertauliah.

3,000 PCS KIT PERCUBAAN SUNSCREEN + MOISTURISER,
NAK DIBERIKAN PERCUMA KEPADA ANDA!
LIMITED!

“Cantiknya wife abang sekarang ni..dulu kalau abang balik kerja, nampak tompok-tompok hitam kat muka. Sekarang dah tak nampak dah”

-Kisah benar daripada customer Charms-

Tompok hitam, memang merimaskan kan?
3 punca tompok hitam muncul walau duduk dalam rumah atau dalam office.

Dengar apa kata Neelofa & suami tentang sunscreen + moisturiser viral ni..

3 SEBAB berlaku TOMPOKAN HITAM:

  1. Kulit yang terdedah dengan persekitaran termasuk sinar matahari membuatkan berlakunya peningkatan dalam pengeluaran melanin utk melindungi kulit drpd ancaman2 tadi.
  2. Stress, Hormon dan ubatan juga antara penyumbang kpd tompok-tompok hitam.
  3. Orang yang berkulit putih lagi tinggi risikonya untuk mendapat tompokan hitam ini kerani pigmen semulajadi yg membentu warna kulit kurang di dalam badan.

Adakah anda mempunyai masalah-masalah di bawah?

Duduk di dalam rumah? Masih kusam & bertompok hitam? Ramai terlupa haba masak dan habuk di dalam rumah antara penyebab naik jeragat & kusam.

Duduk dalam office? Kulit rasa gatal & menggelupas? Bila digaru, kulit jadi bertompok-tompok mcm ni?

Sedang berniaga? Malu dengan tompok-tompok hitam bila pelanggan asyik pandang peta di wajah? Bila pakai sunscreen, asyik naik jerawat dan tidak selasa?

“Lihat transformasi di wajah mereka sejurus menyapu Sunscreen + Moisturiser ini di wajah”

SEJUK, AUTO GLOW, SELESA dan tiada kesan putih-putih di wajah!
 
Paling penting, tidak naik jerawat & tiada lagi tompok hitam!

Soffywany, Kuala Lumpur, Polis

Yati, Kuala Lumpur

Syira, Selangor

“Perubahan demi perubahan terhadap pengguna-pengguna Charms ni"

Apakah kesannya jika anda masih tidak dapat selesaikan masalah-masalah di atas?

Keyakinan diri semakin tercalar pada suami dan rakan-rakan pejabat serta pelanggan-pelanggan.

Kos semakin meningkat merawat masalah tompok hitam yang semakin tebal. berkemungkinan boleh habis sehingga belas-belas ribu kerana kita masih bertangguh utk bermula.

Kulit bertompok dan kusam akan buat kita down nak berjumpa dengan orang dan rasa tak bersemangat nak berhias cantik untuk diri.

Anak-anak yang jujur akan sentiasa tegur, "kenapa klulit ibu ada hitam-hitam?

Kita akan rasa terkurung dengan keadaan kulit yang tidak memuaskan ini.

“ Jika anda semua nak elakkan daripada kesan-kesan ini berlaku, BERMULALAH HARI INI."

“Masih Ragu-ragu? Tertanya adakah selamat? Adakah bukan jenama merkuri?

tested

Charms, hampir sedekad di pasaran Malaysia di dalam industri kecantikan dan kesihatan

Betul ke Charms dapat bantu saya ni?
Jangan hanya tunggu dan lihat!
Rebut 3,000 pcs ini.

IMG_2984

Bahan yang berimpak tinggi dan diuji pakar kulit serta dikaji penyelidik bertauliah kini BAKAL MILIK ANDA!

Transform seperti mereka!

Baiklah, saya yakin dan percaya dengan Kredibiliti Charms. Ramai dah berjaya dan selamat dengan cara macam ni.

Saya tak mahu bertangguh lagi!

Harga Suncreen + Moisturiser Viral ni ada 3 saiz:

5gm rm35
10gm rm59
30gm rm99


Super duper jimat supaya anda dapat beli barang barang keperluan lain pula, tetapi sempena CABUTAN BONANZA besar besaran dan PERCUMA keahlian yang bernilai RM2000++ pada bulan ini, kami ingin anda betul-betul rasa SUNSCREEN VIRAL INI!

HANYA ADA 3,000 PCS SAHAJA

Anda hanya perlu tanggung KOS POSTAGE sahaja.

Kami belanja SUNSCREEN VIRAL untuk anda!
CEPAT ISI BORANG INI YA!

Limited 3,000pcs Only

CHARMS RAISE YOUR LIFE